sobota, 26 marca 2011

Poszukujemy redaktorek

Aby zostać redaktorką  bloga

*Napisz swój nick na stardoll                                           
*Czy masz Stardolary na konkursy
*Ile masz SP (minimum 1000 SP)
*Dlaczego chcesz z nami pisać?
*Czy masz jakieś doświadczenie w blogowaniu?          
*Czy masz bloga, jak tak to podaj?
*Jakie zmiany chciałabyś wprowadzić na bloga?

Zgłaszacie się w komentarzach pod tą notką.
Redakcja zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Dyskriminacja z tymi starpunktami xD :P

autograf-ka pisze...

ja chętnie zostanę redaktorką osobiście maiłam już kilka blogów na temat stardoll ale usunełam bo sama nie dałam rady wszystkiego pisać mój nick na stardoll to magda.lena11 mam ponad 2000 starpunktów i trochę kaski na konkursy mogę robić metamorfozy jeśli jesteście zainteresowani piszcie do mnie w wiadomościach

Anonimowy pisze...

Mnie zaprosiła wlochatka8 ;)

nitka96 pisze...

Aha..jeszcze chyba warto byłoby podać swoje gg ;)

?? pisze...

jeśli chcesz to mogę podać ci moje gg

julamag2 pisze...

1 julamag2
2 pare mk mogłabym zroić moje konto to 15 sd ;p
3 mam 1949 sp (ale one cały czas rosną ;p)
4 chcę z wami pisać, bo fajnie byłoby mieć taki ładny zadbany blog
5 mam
6 mam, ale nie przeraźcie sie julamag2.blogspot.com wiem, zaniedbany, ale nie dawalam sobie rady a na tym blogu napewno dalabym bo ne jestem sama
7 moze hmm... tanie i ładne stylizacje... albo fajny alum a tak to blog jest spoko a no i moze tlo bloga

julamag2 pisze...

przepraszam, kiedy wyniki?

julamag2

RoseHale984 pisze...

Mój nick na stardoll to RoseHale984.
Miałam już blogi na których organizowałam konkursy z nagrodami.
Mam 1176 sp. Chciałabym pisać z Wami, bo uważam, że ten blog jest całkiem fajny, a poza tym lubię pisać:)Jak napisałam miałam blogi - ostatni który prowadziłam ma adres stardollstylistka@blogspot.com. Niestety blog nie wypalił i już tam nie zaglądam:( Na bloga chciałabym wprowadzić poradniki jak ubrać się na wybraną gwiazdę, a także poradniki jak ubrac się na różne okazje. Oprócz tego jestem osobą kreatywną i szybko się uczę:)

RoseHale984 pisze...

Podam Ci gg na priv ok?
:)