sobota, 28 maja 2011

Od RoseHale984 do drogich czytelników

Witam!
Tu RoseHale984. To będzie mój ostatni post i zarazem ostrzeżenie przed pewną użytkowniczką stardoll. Chciałabym byście uważali na
xAnahiPortillax. Ta osoba oszukała mnie jeśli chodzi o sprzedaż konta. Miałam doładować ss na inne konto, a konta które kupowałam nie dostałam dotąd. Moim zdaniem to bardzo nie w porządku, że takie osoby codziennie kogoś nabierają, oszukują, okradają... dlatego proszę Was – z własnego doświadczenia, a wiecie ze ja je mam – kradzież konta, teraz oszustwo – uważajcie na osoby których nie znacie, a które proszą o dziwne rzeczy.

Chciałabym się też pożegnać, bo po długich rozmyślaniach postanowiłam zrezygnować z bycia redaktorką na tym blogu;)

Pozdrawiam wszystkich innych redaktorów : AndreSilvera, G_a_b_i_98, biszkoptxD , Truskaweczka^^ , oraz najlepszą szefową pod słońcem – nitkę96.

Pozdrawiam też czytelników,
 RoseHale984
Od redakcji:

Dziękujemy za współpracę, która była bardzo owocna i wspaniała, takiej redaktorki jak Ty nam wszyscy zazdrościli:) Będzie nam Cię brakowało na blogu, życzymy Ci wszystkiego co najlepsze i żeby Twój nowy blog szybko pozyskał wiernych fanów:) 
Redakcja
_________________________________________
Oto nowy blog, który założyła nasza RoseHale984
serdecznie zapraszamy do odwiedzania i dodawania się do obserwatorów:)

3 komentarze:

Kayla pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
nitka96 pisze...

będzie nam Cię brakowało :( Ale przecież to nie koniec naszej znajomości :)

Kayla pisze...

Oczywiście, że nie;)