sobota, 18 czerwca 2011

Co do konkursu...

Jakbym miała być szczera to bym wam wygarnęła, ale...Chce tylko powiedzieć iż zawiodłam się. Myślałam że zachęcą was nagrody i sam temat konkursu. A tu tylko 1 praca. Od Kayla. Praca fajna tylko myślałam o czymś głębszym. Ale za sam udział Kayla może wystawić coś co ja kupię za max.8 sd lub 80 sm. (napisz u mnie w kg ( Pacia888) jak już wystawisz - do 48 godz)

Jeżeli do 24 czerwca (piątek) pojawi się więcej (co najmniej 5 ) komentarzy z pracami ( pod tym tematem) to zacznę czytać i wybiorę zwycięzcę. nagroda będzie wysoka, ale w zależności od ilości prac. Liczę na głębokie przemyślenia. To jest temat wart uwagi. Przypominam ten temat

Czym jest dla was stardoll?? Grą czy sposobem wyrażania siebie?? Napisz rozwinięte i pełne uzasadnij i przemyśleń, krótkie i na temat ( nie powtarzaj w kółko). Liczy się treść anie ilosć. Myślę że temat nie trudny le dobry na konkurs. To będzie wasze osobiste zdanie. Jeżeli chcecie to rozpiszcie się tylko proszę - bez przesady. I jeżeli załączysz swoją własną grafikę lub inne urozmaicenie to szansa większa. Prace linkujcie i piszcie w komciach.

Pozdrowionka :)

5 komentarzy:

~Solien pisze...

Stardoll to jeden z wielu portali modowych głównie dla młodzieży w przedziale wiekowym 13- 16,zdarzają się również tacy choć nie wyjątki gdyż na stardoll coraz więcej jest osób dorosłych (pełnoletnich).Moje zdanie jest podzielone stardoll jest grą w której można wyrażać prawdziwego siebie,tak było również ze mną.Kiedy kilka lat temu odkryłam tą grę w mało dziwnym momencie,pamietam to jakby to było dziś,jak zwykle szukałam nut,weszłam na stronkę a tu pach latająca reklama ... właśnie STARDOLL! chciałam ją lecz przez przypadek swoim roztrzepaństwem trafiłam w punkt który przeniósł mnie na sam portal,spodobał mi się od razu i pomyślałam sobie ,,o tak -to jest to '' po okołu 2,3 latach zaczęłam tworzyć grafiki tzn. Przekładać myśli na słowa następnie na myszkę ktorą dzięki której zaczęłam tworzyć to :http://tinypic.pl/ma8e5lvhgoa8

http://tinypic.pl/aikmlfkal7t1
to moje niedawne prace na konkurs,który wygrała poukładana... Stardoll nie jest życiem realistycznym choć wiele sytuacji jest jak z życia wziętych.
Musimy pamiętać jednak że i w internecie czyha wiele niebezpieczeństw jak i w życiu.

dziękuje za uwagę;)

Star_Style_2

Kayla pisze...

^^
^^
^^
^^
^^
^^
^^
^^

~Solien pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
~Solien pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
~Solien pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.