środa, 17 sierpnia 2011

Jak zrobić makijaż?

Przedstawię wam sposób w jaki ja robię makijaż swojej lalce. Może to wam pomoże. Ja użyłam czerwonego, czarnego i białego koloru,ale można oczywiści innych, zależy od ubioru i gustu. Po kolei :

1. Pogrub rzęsy. Pomaluj kilka warstw białym cieniem. Zrób to delikatnie aby nie wychodziło za linię pogrubionych rzęs .

2. Pomaluj kąciki oczu czerwonym cieniem. Zrób to również w skupieniu, ale postaraj się żeby kolor był mocny i wyraźny. Staraj się to zrobić równo.

3. Teraz jedno z najtrudniejszych:). Pomaluj zewnętrzne kąciki i dolną powiekę czarnym cieniem.nie musi to być zrobione bardzo precyzyjnie. Zaraz zobaczysz dlaczego. Ważne żeby było tego czarnego dość sporo. Ale bez przesady.
4. Już wiecie czemu nie trzeba było robić tego tak dokładnie. Teraz czarną kredką mocno przyciemniamy kąciki naszych oczu. (przepraszam za nierówności)
5. Teraz tam gdzie jest biały cień robimy kreski białą kredką. A wodną kreskę(dolną powiekę) oka podkreślamy czarnym eye linerem.

6. Teraz delikatne muskamy różem nasze kości policzkowe.
7. Na nasze usta nakładamy jakaś mocną szminkę i możemy do tego błyszczyk. Oczywiście z umiarem.

Teraz tylko odpowiednia fryzura i dodatki i volie! Mój efekt:

podoba wam się? Chcecie więcej takich poradników?








2 komentarze:

love0078 pisze...

myślę ż mogłabyś dodać jeszcze inne makijaże osobiście mówie że ten niejetse w moim typie ale to tylko moje zdanie niewiem co inni o tym sądzą ;]

malwina pisze...

Jest nie równy i nie za bardzo mi się podoba.