sobota, 20 sierpnia 2011

Nowy HB .


Nowym HB są urocze buty z kokardką ze sklepu : Pretty n' Love.Cena mnie zaszokowała ! Kosztują tylko 12 SD.Wreszcie jakaś rozsądna cena jak na HB.Przeprowadziłam również króciutkie wywiady z kilkoma osobami.
Wypowiedzi :
Amelcia_3Bardzo mi się podobają, mają świetnie współgrające kolory, a kokarda idealnie do nich pasuje.Niestety nie mogę ich kupić, ponieważ niedawno skończył mi się SS, ale kiedy doładuję te buty będą moim pierwszym zakupem. :)


PrincessShedoW (na temat HB i ceny ): Hmm , są ładne . Na razie ich nie kupię . Kasy nie mam .Do tych cen już się przyzwyczaiłam . Ale mogłyby być tańsze .


Co do Hb to by było na tyle :) Czekam na wasze opinie w komentarzach : )

3 komentarze:

love0078 pisze...

Są takie sweet, lecz niekupię, ponieważ niemam sd ;[ eh ciężko be znich na stardollu. Są śliczne polecam wam kupić.Myślę że później drogo na bazarze będą;]

love0078 pisze...

Myśle że dziewczyny wyraziły sie bardzo grzecznie i pomyślnie ;]

malwina pisze...

Kolory fajnie ze sobą współgrają, ale sądzę, że ta kokarda jest za duża. Raczej nie kupię, bo nie pasuje do mojego stylu.