niedziela, 14 sierpnia 2011

OCena love0078

Ocena ma prośbę :

dolka
No... w sumie to nie najgorzej, ale mi się nie podoba..... Pierwsze wrażenie było nawet dobre, ale mylne. Twoje ubranie jest trochę zbyt szpanerski. Marynarka z ELLE, buty HB, tunika to jedna z tych fajnych sklepów.......Nie lubię takich strojów. Oryginalnie też nie jest. Ale dolka nawet fajna. I ładna. Tutaj daję - 4,5/10

A  z daleka myślałam, ze będzie ładnie. A tu kiszka.... Twój makijaż mnie przeraża. Szczególnie za ciemny puder, którego jest za dużo. Brrrrr jak ja nie lubię sztucznych brwi. Do tej karnacji za nic nie pasuje biała eye-liner, więc też minusik. Czemu nie ma dodatków?! Makijaż też nie za rewelacyjny. Można powiedzieć że się wszystkiego czepiam ale taka już jestem. Tutaj tylko 2,5. Sama nie wiem za co.

Apartament:

Pozytywnie. Ładnie, bez przesady artykułów. Fajnie. Nie za nudno, ale też nie za dużo. Fajnie wygląda ten stoliczek z cukiereczkami. Co tu dużo gadać. Fajnie i tyle - 9,5/10 za schody które nie zawsze wpadają mi w oko....

Prezentacja:( na zdjęciu tylko początek)
Niby czcionka i tło fajne, ale coś tekst psuje efekt. Trochę nie zrozumiałe np. ,,Siema! szukam" (?) albo "Nati14/Gdańska/na sd niema mena,,( ja wiem że chodzi o to ze nie masz chłopaka, ale nie każdy jest taki domyślny)Troche za mało informacji na tówj temat. Takich istotnych. Lista naj też zrobiona trochę po twojemu. W sensi ty nazywasz znajomych tak jak w realu, ale na stardoll to trochę dziwnie brzmi. Jest pół na pół. 5/10

Dodatkowo - nic nie wybrałaś, więc zdecydowałam się na scenerie :)


No i tu mi się podoba :) Nawet bardzo. Fajnie ściany wymyśliłaś. Prezentacja oryginalna. Tylko sukienka na twojej doll taka trochę nie pod kolor, ale jest ślicznie. Dają 9/10

I łącznie - 30,5/50 - czyli jest dobrze. Nie za genialnie, ale tez nie najgorzej. Może popracuj trochę na oryginalnością. Ale jest bardzo dobrze i jesteś na drodze do sukcesu :)





P S - Przepraszam że tutaj się pytam, ale co myślicie o blogach Szafirskich, chcę założyć, ale nie wiem czy będzie fajnie :)




1 komentarz:

love0078 pisze...

dzięki za ocenke niewiem coz tym blogiem trudno powiedzieć czy wypali