piątek, 9 września 2011

Co jest warte swojej ceny?

Mimo iż teraz można się spotkać z tym, że iz droższe to lepsze, to nie zawsze może to mieć odskocznie z stardollowego bazarku. Kilka ubrań,które tu przedstawie jest wart swojej ceny, lub raczej ceny za które się to sprzedaję.

Na tą sukienkę czekałam praktycznie od zawsze.  Szukałam w bazarze, i już kiedyś miałam ją kupić za chyba150, ale powstrzymałam się.I obiecałam sobie, ze będe jej szukać i że nie kupie za wiecej niż 50. No i znalazłam. Za40sd. Moim zdaniem opłaca się, bo jest to jedna ze starszych i cenniejszych rzeczy z Miss Sixty.
kupilibyście ją za taka cene?


Zwykły projekt za 6 sd. Nie będę robić reklamy od kogo to kupiłam, ale mi się spodobała. Prost i praktyczna. Bo może te wszystkie t-shirty z postaciami są fajne i oryginalne, ale rzadko je ubieram.

Każda rzecz, która wam się wydaje fajna i praktyczna, może być cenna. Tym bardziej że jest z jakiejś znanej marki. Może uda wam się znaleźć tego co potrzebujecie bez wydawania majątku. Przepraszam że tak mało przykładów, ale nie mam zbytnio czasu :)

1 komentarz:

malwina pisze...

Ja tą sukienkę kupiłam za 33 sd. Już dawno sie w niej zakochałam.