niedziela, 4 września 2011

Przykładowe stylizacje.

Trochę mi się nudziło, więc pokaże wam kilka stylizacji, jakie ostatnio robiłam. Bez większych opisów :)

Takie coś mi wyszło :) Nie są to raczej ubranie, które nasza doll może wykorzystać, ale tak też można czerpać inspiracje. Chce również powiedzieć, ze mimo iż zaczął się rok szkolny, będę mieć czas na pisanie artykułów, tylko chcąc trafić w wasze gusty, napiszcie proszę w komentarzach jakie poradniki lub artykuły chcecie przeczytać. Temat lub link do jakiegoś ciekawego zagadnienia :) Jeżeli będzie ich dużo, to autor pomysłu który wykorzystam dostanie 10 sd:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ogólnie podobają mi się twoje stylizacje. Są ciekawe, kryją coś w sobie .Nieznam się bardzo na modzie , ale tyle wiem, że bardzo śliczmnie , jak na mój GUST ubierasz dollki . Mi podoba się coś w twoim stylu. Życzyłabym sobie tak pięknie ubierane dollki, jakieś ciekawostki o stardoll, najnowsze darmówki, itp. Czekam na nowe artykóły . A przy okazji zapraszam do konta Miss-Paulinkaa2 na stardoll. Dziękuje bardzo .