wtorek, 6 września 2011

Wystarczy poszukać.

Jeżeli chcemy zdobyć coś o czym marzymy, trzeba pomyśleć. Chodzi tu o starbazar. Oczywiście lepiej jest szukać, niż  w kółko przewracać te strony w nieskończoność. Trzeba poszukać na wszystkich stronach tego czego poszukujemy, bo może ktoś sprzedaje to taniej:) Ja dzisiaj sobie kupiłam to:

Może nuie są to firmowe rzeczy ale mi się spodobały i nie wydałam więcej niż ok.16 sd i 50 sm. :)


Jak szukać. Najlepiej jest patrzeć na ciuch który chcemy, lub markę. Bo kolor to zbyt wiele ambarasu. Patrzcie na wszystkie strony i porównajcie ceny:



(kliknij żeby powiększyć)

Tymi samymi kolorami zaznaczyłam ten sam ciuch. Widzicie że jeśli się dobrze zobaczy można zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt sd!
A to są dopiero pierwsze 5 stron sukienek i kilka z kurteczek i płaszczy. Gdyby powstało takie coś ze wszystkiego z bazaru, to nie chce wiedzieć kto by zabrał się za taką prace. A pewnie pytacie dlaczego tyle tego jest. Bo kilka ludzi ma ten sam ciuch(większość to darmówki z konkursów, z którymi nie ma co robić) i chce go sprzedać. A każdy sam wymyśla,, ile to jest wartę i czy znajdzie się ktoś to to kupi za tak dużą lub małą cenę. :)

1 komentarz:

malwina pisze...

Ja już wiele razy skorzystałam na ty, że ktos nie wie ile ciuch jest wart i tanio go sprzedaje. Ostatnio kupiła spódniczkę HB za 20 sd a sprzedalam za 100sd.