poniedziałek, 15 sierpnia 2011

metamorfoza MissAdriana10

Make-up

Przed: Szczerze mówiąc, jest tragicznie. Nie lubię tej żółtej karnacji, Kolczyków, tam gdzie nie ich miejsce,, neonowych ceni z LUXE i żółtych włosów. Jedyne co ładnie wygląda to elementy twarzy. Usta przejdą, ale te oczy i nos są świetne. To chyba jedyny plus. Nie mogłaś takiej bardziej różnorodnej zrobić z siebie. Więcej kreatywności - 1,/10

PO - Kocham miętowe i niebieski makijaże. A tu to połączyłam. Nie bój się tworzyć czegoś nowego. Ta pasemka miał wyjść jako opaska do tej kokardy. Nie wiem czy wyszło. Ale jest fajnie i mi się podoba.

Po: Czy sobie żartujesz?? masz taką cudowną szafę, ze nie mogłam się zdecydować, a ubierasz się w to?? Bez przesady. Tu to zupełnie nic nie pasuje. Podkoszulków białych masz tyle, a ubierasz ten pierwszy nie lepszy. Tragedia. A buty?? OFF - 0,5/10 Za to na głowie - za zbezczeszczenie HB, odjęłam resztę pkt..

Po: Wyszło piknie.. Podoba mi się. Tyle ciuchów i dodatków, że jestem zadowolona. I da się??? Ta bluzka jest cudowna!!!!! Chyba sobie ją kupie.....

1 komentarz:

Esza pisze...

Make-up wyszedl bardzo ladnie, ale ubior mi sie nie podoba. Torebka nie pasuje, ale to tylko moje zdanie ;)