wtorek, 16 sierpnia 2011

Ocena Gabryncia

Dolka :
No nie jest najgorzej. Tylko jak ja nie lubię, jak macie eleganckie ubranie i taką fryzurę. Moje wrażenie jest takie, że mimo że masz diament, to zbytnio nie angażujesz się w to, żeby zacząć zachowywać się jak ktoś oryginalny i wyróżniony, bo w końcu nie każdy ma diament. Ubranie ładne, ale szkoda, ze nie masz rajstop, czegoś na ramiona i torebki. Nie lubię jak nie ma dodatków. Ale pasek fajny.To na głowie, gdyby opaska była czarna było cudne. Ale jest dobre i fajne Ten łańcuszek mi przeszkadza. kocham te buty. Tu wygląda twój strój trochę jak 14 latka, która ubiera mamine ciuchy. Skojarzyło mi się przez tą fryzurę... Daję 4,5/10 bo źle nie jest.

Makijaż:


Mówiłam, że ta opaska nie wygląda za dobrze, szczególnie gdy tak wygląda na włosach. O łańcuszku juz mówiłam. A makijaż boszki :)Cudownie użyte cienie. Nawet sztuczne rzęsy ładnie tu wyglądają o0. Podoba mi się. Gdyby inna fryzura, dodatki byłyby dopasowane i byłoby idealnie. Ale jest super - 7,5/10

Apartament :
Niby nie mogę się niczego czepić, ale nie jest to apartament na 10. Salonik fajny, tapety nawet ładnie wyglądają, taki nastrój wprowadzają zasłony tylko nie wiem po co ta gitara. Kwiatek mógłby być mniejszy. A to okno balkonowe nawet ujdzie w tłumie, tylko szkoda, ze urzyłaś go w tym pokoju, gdyż jest on z  zupełnie innej bajki. Ale jest fajnie, tak spokojnie. Daję 6,5/10 :)

Podobno nie chciałaś prezencji do oceny, więc wzięłam album. Tak wyszło. I w sumie to może ci popsuć ocenę :

Cały album jest wypełniony, twoimi stylizacjami i zdjęciami. Nie wiem po co pod każdą stylizacją piszesz swój nick. Przeraża mnie okłada (cała w cekiny)  Nie za bardzo oryginalne wzory,ale tło za stylizacjami nawet ładne. Mogłoby być lepiej 3/10

Dodatkowo nic nie wybrała więc wzięłam scenerie -



Czudna. Tylko ten obraz nie pasuje. Wiem, że buty się przesunęły, ale to pewnie wina stardoll, często sama tak mam. Jest fajnie, delikatnie, dziewczęco. Daję 9,5/10 bo jest pozytywnie zaskoczona :)


razem :
31/50 - jak ja to mówię, jest dobrze, ale nie najlepiej Popracuj nad kreatywnością i wyczuciem stylu. Na pewno będzie lepiej. Stać cię na to :)

2 komentarze:

malwina pisze...

Zgadzam sie z twoją oceną.

love0078 pisze...

zgadzam sie lecz scenarię oeniłabym niżej ponieważ ta spódniczka.. eh ale super oceniasz